Výměna autoskla
Naše firma provádí výměnu čelních, bočních a zadních autoskel na všechny typy vozidel včetně nákladních vozidel a autobusů. Nabízíme vysoce kvalitní homologovaná skla západní provenience. U čelních a zadních skel je doba setrvání vozu v opravě a objem práce závislá na typu zasklení. Rozlišujeme dva základní typy zasklení vozidel:
- tzv. "do gumy", nejstarší způsob zasklívání čelního autoskla. Najdeme ho u starších vozů a v dnešní době jsou takto zaskleny jen vozy tuzemské produkce (Favorit, Felicia) a některé nákladní vozy a autobusy. Tento typ zasklení je při demontáži a montáži časově méně náročný a výměna autoskla je většinou prováděna na počkání. Ceny výměny jsou individuální pro každé vozidlo a jsou podstatně nižší než u lepených skel.
- lepené, autosklo je nalepeno přímo na rám karoserie vozidla. V dnešní době je takto zaskleno 99% vozidel. Demontáž i montáž je časově i odborně náročná a standardně trvá 5 hodin. Naše firma používá vynikající, léty osvědčenou tzv. primerovou technologii, kdy je před vlastním lepením autoskla, rám i sklo chemicky ošetřeny a tím je zabráněno nebezpečí vzniku koroze na rámu karoserie a je garantována těsnost čelního nebo zadního autoskla. Tuto technologii rovněž využívají automobilové koncerny při výrobě vozu. Rovněž při demontáži používáme náročnější, ale stále nejpřesnější metodu vyřezávání strunou, která, na rozdíl od různých druhů vyřezávaček, minimalizuje riziko poškození rámu (poškrábání) a tím budoucí korozi.
Zde se můžete podívat, na jednotlivé fáze montáže po vyřezání skla:
Aktivace a naprimerování skla
Ošetření rámu od zbytků lepidel a dotření primerem
Vyzkoušení autoskla před finálním nalepením
Nanesení lepidla na sklo
Vlastní usazení skla do rámu karoserie
Naši zaměstnanci pracují ve firmě již od roku 1995. Do dnešního prošlo jejich rukama tisíce vozidel. To je záruka, že to co dělají, dělají opravdu výborně. Bohužel, v dnešní době se čím dál častěji setkáváme v jiných servisech s neodborně nalepenými skly dokonce někdy i v případě značkových servisů. Po nějakém čase takto neošetřený rám začne korodovat a o další investici do vozu je postaráno. Proto prosím, vyvarujte se neodborné montáži!
Jak to dopadne, když použijete vyřezávačku nebo nedostatečně ošetříte rám od případných škrábanců, můžete vidět zde:
Škrábanec od vyřezávačky po celém obvodu rámu asi po třech měsících.
Opět vyřezávačka, tentokrát zhruba po roce.
Nakonec, příklad koroze asi po dvou letech. Na začátku byla opět vyřezávačka a neošetřený rám.
Pokud nechcete, aby právě Vaše vozidlo vypadalo takto, přijeďte na výměnu autoskla k nám!
Standardně dodáváme aftermarketová značková skla. Originální skla (tzn. se značkou výrobce vozidla), montujeme a dodáváme na vyžádání!